הכירו את הרב מימון שושן מפ"ת שמוכר תשמישי קדושה, תפילין ומזוזות בישראל ובתפוצות

הרב מימון שושן הבעלים של אתר האינטרנט "קודש נט" המרכז תחת קורת גג אחת את כל מה שצריכים שומרי המצוות. עם אפשרות לרכישת מוצרי קדושה ישירות מסופר סת"ם ובלי פערי תיווך, זה ללא ספק מיזם ששווה להכיר.

הרב מימון שושן, איש עסקים מוכר מפתח תקווה וסופר סת"ם מוסמך מטעם הרבנות הראשית לישראל, מאפשר כיום לקהל יעד מגוון לרכוש תפילין, מזוזות וספרי תורה במחירים מיוחדים ללא פערי תיווך. זו מהפכה של ממש בכל הנוגע לרכישת תשמישי קדושה, אז החלטנו לבדוק במה מדובר.

הפעילות של הרב מימון מתבצעת דרך אתר האינטרנט "קודש נט". במקור, האתר הוקם כדי לספק מוצרי קודש, יודאיקה ותשמישי קדושה בכשרות מהודרת. עם הזמן הבין הרב מימון את הביקוש למוצרים מן הסוג הזה אך במחיר שווה לכל כיס, וכך החלה פעילות מבורכת של אפשרות להזמנה ללא פערי תיווך.

תושבי פתח תקווה הם הראשונים ליהנות מהמיזם של הרב מימון. בין אם מדובר בשומרי מסורת או בדתיים אדוקים, הרב מימון מספק לתושבי העיר והסביבה מוצרים באיכות ובכשרות ובמחיר שמתאים לכל דורש. כמו כן, תושבי העיר יכולים לבחור האם לאסוף את המוצרים בתיאום מראש בחינם, לקבל אותם במשלוח בדואר רשום או על ידי שליח לכל חלקי הארץ.

ייעוץ והדרכה ברכישת ערכת בר מצווה

מטבע הדברים, אנשים שמתעניינים ברכישת תשמישי קדושה ומוצרי יודאיקה רוצים לדעת שהם עומדים בכללים המחמירים ביותר של ההלכה. כאן נכנס לתמונה אתר "קודש נט" והיתרון של רכישת המוצרים ישירות מול הסופר סת"ם – וללא פערי תיווך. כמו כן, האיכות הטובה והמחיר הנוח מצטרפים לעוד יתרונות מיוחדים של המוצרים שנמכרים אונליין.

לרב מימון ניסיון של מעל 20 שנה בתחום של כתיבה ושיווק מזוזות, תפילין, מגילות וספרי תורה. מלבד תעודות והסמכות מרבנים ומהרבנות הראשית, הרב גם מציע שירות מיוחד לליווי נערים בבר מצווה בכותל.

בקודש נט אפשר למצוא במחירים משתלמים ושווים לכל כיס:

  • ערכות מזוזות לכל הבית הכוללות בתי מזוזה, דבק דו"צ וקלף כשר, במקביל לבתי מזוזה מעוצבים לפי בחירה.
  • ערכות בר מצווה מושלמות הכוללות את כל מה שחתן בר המצווה זקוק לו: תפילין פשוטים או מהודרים לכל העדות ומכל הסוגים, כמו גם סידור, טלית, כיפה, דרשה לבר מצווה במתנה, סדר הנחת תפילין במתנה ואף ניילון קשיח שעוטף את הערכה.

בכך מקל אתר "קודש נט" גם על חילונים ובעיקר מספק מענה לצרכים של האוכלוסייה הדתית והמסורתית בישראל.

כל מה שהלב היהודי זקוק לו

אתר "קודש נט" מרכז את כל מה שיהודים צריכים כאשר הם מחפשים מוצרי קודש. ראשית, דרך האתר ניתן לקנות מוצרים בסליקה מאובטחת וגם להתקשר ולקבל ייעוץ והדרכה. זה אומר שבמקום לשוטט בין אתרים שונים, ניתן להיכנס ל"קודש נט" ולחפש בצורה נוחה את המוצרים. בהמשך, נציגי "קודש נט" והרב מימון עומדים לרשות הלקוחות עם הדרכה מקיפה.

כמו כן, המטרה של הרב מימון שושן כאיש עסקים מנוסה היא להעניק מוצר איכותי ומהודר ישירות מהסופר – אך מבלי שזה יבוא על חשבון מענה אנושי ושירות אישי. השילוב הזה בין מקצועיות ויחס אישי מוכיח את עצמו והוא כולל התקנת מזוזות בבית, ייעוץ טלפוני ללא התחייבות וזמינות גבוהה של כל אנשי הצוות.

הכתבה פורסמה לראשונה באתר פתח תקוואי

לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם על הנחת וקניית תפילין? ניתן לשלוח לי הודעה באימייל או בוואטספ ואשמח להשיב

אימייל: kodeshnet@gmail.com

להתייעצות בוואטספ לחצו כאן>>

הרב מימון שושן,
סופר סת”ם מוסמך מטעם הרבנות הראשית לישראל
ומנהל אתר “קודש נט” – למכירת תשמישי קדושה