סט תפילין לבר מצווה

חתן בר המצווה ביומו המיוחד הופך מילד לנער, עולה לתורה ונכנס בסודה. על כן, מיום זה מצוות היהדות חלות עליו וביניהן גם הנחת תפילין. כתוצאה מכך נהוג להעניק לנער סט תפילין לבר המצווה על מנת לציין את הרגע המרגש והייחודי. עם זאת כאשר בשוק קיימים מוצרים שהנם כשרים פחות מאחרים בלשון המעטה, חשוב לדעת כיצד לקנות ובעיקר – מה קונים.

מה כולל סט תפילין לבר מצווה?

יש לציין כי קיים הבדל ניכר בין קניית סט תפילין לבין רכישת כל מוצר אחר ולו רק בשל העובדה כי קניית סט תפילין פסול עלול להוריד את כל עבודת המצוות לטמיון, אף מבלי שידעתם. לכן המקום ממנו רוכשים הוא חשוב לאין שיעור. ישנן ערכות תפילין רבות ומגוונות מהן ניתן לבחור, בהתאם לגודלו של התקציב שלכם כאשר לרוב סט תפילין לבר מצווה בסיסי כולל תפילין, טלית, כיפה, סידור, נרתיק קטיפה וניילון מיוחד על מנת לעטוף את הערכה.

מה חשוב לדעת לפני שמבצעים רכישה?

סט תפילין לב מצווה כולל תפילין מטבע הדברים כאשר התפילין מחולקים לשלושה חלקים עיקריים: רצועות תפילין, בתי התפילין ופרשיות התפילין. יש לציין כי כל חלק חשוב לאין שיעור לקיום המצווה של הנחת תפילין ולכן אין להקל בבחירה ראש. יש להקפיד כי הרצועות עשויות מעור והנן איכותיות, כי הפרשיות נכתבו על ידי סופר סת"ם ועל קלף משובח ע מנת שאלו יגלו עמידות לאורך זמן. כמו כן יש לוודא כי לתפילין יש חותמת כשרות אותה קיבלו לאחר שעברו בדיקה והגהה.

היכן מומלץ לקנות סט תפילין?

רבים האנשים אשר אין להם את הניסיון או את הידע הדרוש על מנת לדעת באם הסט תפילין לבר מצווה אותו רכשו אכן כשר ויוצר בכוונה המתאימה. לכן קיימת חשיבות רבה לקנייה ממקום אמין ואיכותי אשר שמו הולך לפניו בתחום, כך תוכלו ליהנות מהשקט הנפשי ומהידיעה כי זכיתם במוצר איכותי. מלבד האיכות של כל פריט ופריט בערכה יש לוודא כי אכן במקום בו הנכם מבצעים רכישה עובדים אנשים בעלי ידע וניסיון בתחום ולכן הם מכירים בחשיבות של נושא הכשרות עד לרמת הפרט הקטן ביותר.

בקודש נט אנו מעמידים לרשותכם מגוון ערכות תפילין

בקודש נט תוכלו למצוא סט תפילין לבר מצווה בהתאמה מלאה לתקציב ולדרישות שלכם. ערכות התפילין שלנו מהודרות במיוחד וכוללות תפילין אשר עברו הגהת מחשב והגהה ידנית לכשרות בסטנדרטים מחמירים ביותר, על ידיו של אדם מוסמך מטעם מכון סת"ם. כמו כן אתר קודש נט הוקם ומנוהל על ידי הרב מימון שושן סופר סת"ם ולו ניסיון של 20 שנה, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו מוצר איכותי ומהודר.

לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם על הנחת וקניית תפילין? ניתן לשלוח לי הודעה באימייל או בוואטספ ואשמח להשיב

אימייל: kodeshnet@gmail.com

להתייעצות בוואטספ לחצו כאן>>

הרב מימון שושן,
סופר סת”ם מוסמך מטעם הרבנות הראשית לישראל
ומנהל אתר “קודש נט” – למכירת תשמישי קדושה